Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2016 17:35 - Може би живеем за моменти като този.. .
Автор: kalisi Категория: Тя и той   
Прочетен: 823 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 21.06.2016 11:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Последният ден е най-хубав.  Последната нощ е най-кратка.   Може би живеем за моменти като този.. Когато вървиш по улицата в родния си град и просто го обичаш, без да търсиш недостатъците му.    Когато се радваш на хубавия ден, на слънцето и се усмихваш на хората.. За моменти, когато правиш нещо хубаво за някой и се чувстваш добър човек..   Живеем за моменти, като този, в който получаваш SMS от някой, който харесваш и се усмихваш и грейнаш, като тийнейджър. За моменти, когато стоиш срещу него и слушаш възгледите му за живота и се чудиш кога най-накрая ще се осмели да те целуне.   Да. Живеем.   Живеем за тези моменти.. Когато изведнъж изпитваш нещо ново. Към някой изведнъж нов за теб човек. Някакви нови пеперуди. Нови усмивки и нови желания.

Живееш ли за мига, в който прилепяш устни към някой за първи път?
  Може би живеем за моменти, в които си казваме, че това въобще, ама въобще не е добра идея. Но го правим, просто защото го искаме. И защото знаем, че живота е един низ от преминаващи моменти. Красиви и неясни. Просто искаш да сложиш едно ново мънисто там някъде по него..   Може би живея за моменти, като тези когато майка ми ми пише СМС-и в 3 през нощта, да се прибирам цитирам:    "Веднага!!!"

... Все едно съм пак на 15.. Мама ми звъни през 2 минути, защото трябва да тръгвам за летището. А аз съм на 3 пресечки от дома в нечии нежни ръце и още не мога да откъсна устни от него.    Тялото ми още не го пуска.  Още малко. Още малко.    Ще изпусна скапания самолет..
Закъснявам... 
Живея. 



Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kalisi
Категория: Изкуство
Прочетен: 164589
Постинги: 141
Коментари: 142
Гласове: 279
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031